Результати моніторингу якості освіти     

   У 2016 році Херсонська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І – ІІІ ступенів випустила 9 учнів 10 класу та 4 учні 9-Б класу для розумово відсталих дітей. Усі випускники загальноосвітнього класу продовжили навчання в 11 класі закладу. 1 учень 9-Б класу після закінчення школи продовжив навчання в ПТНЗ м.Кривого Рогу, 3 випускники не працюють за станом здоров’я. Профорієнтаційна робота здійснювалась під час навчально-виховного процесу у ході викладання курсу „Основи вибору професії” для учнів 9 класу на уроках трудового навчання, під час бесід, у рольових іграх. У лютому до закладу завітали викладачі Київського коледжу легкої промисловості, в якому можуть продовжити навчання випускники школи-інтернату. Гості розповіли про історію коледжу – єдиного в Україні навчального закладу, що готує конструкторів взуття, наочно представили сучасний стан навчального закладу, розповіли про перспективи його розвитку.

      Старшокласників зацікавила можливість отримати базову вищу освіту у місті Києві, у них виникло багато запитань до педагогів, у тому числі про можливість подальшого працевлаштування на підприємствах з виготовлення сучасного одягу та взуття в Україні й за кордоном. У квітні 2017 року вчителями трудового навчання була організована екскурсію для учнів 11 класу на відкрите акціонерне підприємство «Полі Мед», де старшокласники мали змогу ознайомитись з підприємством, його структурою, професіями, обладнанням та продукцією, яка випускається на даному виробництві (виготовлення упаковок для медикаментів, у тому числі для людей з особливими потребами, а саме для сліпих з використанням об’ємних написів за абеткою Брайля). Активно проводилась профорієнтаційна робота серед учнів старших класів психологічною службою школи: діагностування професійних інтересів учнів 10 класу, індивідуальні консультації щодо працевлаштування та подальшого навчання дітей, психологічний тренінг для учнів 9-11 класів «Світ професій».
      У 2016-2017 навчальному році навчання у закладі завершило 106 дітей у 12-ти класах та 3 групах дошкільного відділення. За індивідуальною формою навчався 1 учень – Турчинович О. (1 ІПК клас) за програмою для дітей зі складними вадами розвитку. Протягом всього навчального року належна увага у закладі приділялась охопленню дітей навчанням. Директором та працівниками закладу здійснювалась постійна робота по залученню дітей з вадами слуху до навчання у школі-інтернаті. З цією метою вчителями-дефектологами дошкільного відділення у сурдолога обласної дитячої лікарні були взяті дані про наявність нечуючих дітей, які проживають на території Херсонської області і не навчаються у спеціальних закладах. Батькам таких дітей були надіслані листи із запрошенням до навчання у закладі. Також встановлювався особистий контакт з батьками та близькими родичами дітей з вадами слуху у телефонному режимі та при зустрічі.