26 квітня 2017 року в дошкільному відділенні Херсонської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів в рамках методичного тижня працівників дошкільного відділення на тему: «Здійснення завдань всебічного виховання дітей з вадами слуху в світлі вимог програми», проведено комплексне заняття з розвитку мови та формування елементарних математичних уявлень на тему: «Шкільне приладдя».
Вчитель-дефектолог старшої групи Кравченко Л.І. всю навчально-виховну роботу будує, орієнтуючись на рівень індивідуальних особливостей та слухового сприймання кожної дитини, використовує технології, які забезпечують розвивальну роль навчання, результативно впливають на всебічну підготовку до навчання у школі.
На початку заняття вчитель провела психодіагностику, під час якої діти налаштувались на роботу з гумором, що є запорукою доброго емоційного стану протягом дня.
Лариса Іванівна провела заняття в ігровій формі, використала естетично оформлений демонстраційний та роздатковий матеріал, що сприяло неабиякій зацікавленості дітей, активізувало їх діяльність. В ході дидактичних ігор «Порівняй», «Будь уважним!», «Добери слово», «Склади речення» закріпляла навчальний матеріал з розвитку мови та формування елементарних математичних уявлень.
Оцінка діяльності дошколят на занятті здійснювалась за допомогою мотиваційних засобів, хлопчика Мишка, який прийшов до дітей в гості.
Велась плідна робота над мовленнєвим розвитком та мовним диханням. Лариса Іванівна запропонувала вихованцям подути на папугу, який сидів на гойдалці, погратися з ним. В процесі розвитку мови та виконання математичних дій вчитель приділяла увагу хоровому читанню, читанню слів по пам’яті, вела роботу над вимовою, над вмінням давати повну відповідь, розвивала логічне мислення, пам'ять.
Вихованці старшої групи добре засвоїли програмовий матеріал, їм прищеплена необхідна в школі працьовитість, ретельність і старанність.
На закінчення заняття вчитель подарувала дітям на згадку ручки та блокноти, що дуже порадувало та потішило їх.
|