Вже п’ятий рік психологічна служба школи організовує проведення тижня психології, метою якого є психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу, також метою є створення позитивного психологічного клімату в школі, розширення та насичення емоційного життя учнів, розвитку зацікавленості до свого внутрішнього світу та світу іншої людини, розкриття творчого потенціалу школярів та педагогів. Протягом тижня психолог презентує свою роботу, послуги які є в арсеналі служби.
У рамках тижня було проведено:
- презентацію газети «Чарівна наука - психологія». У газеті висвітлювались питання тайм – менеджменту, особистої психогігієни; був запропонований тест, спрямований на самопізнання та саморозвитку, мотивування до позитивної самозміни; представлені інтерактивні вправи на розвиток інтелекту;
- «Дерево бажань» для учнів молодшої школи. Бажання супроводжують людину протягом життя: разом з нею народжуються, змінюються зростають. Розсудливо керувати своїми бажаннями, непросто, утім вкрай важливо. З огляду на різноманіття дитячих «хочу», формувати культуру бажань — це важливе завдання духовно-морального розвитку дітей;
- колаж «Здоровий спосіб життя», мав за мету інформувати учнів 5-10 класів стосовно адекватного відношення до свого здоров’я, життя; шкідливого впливу тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв. На захід було запрошено спеціаліста Обласного центру здоров’я. Після інформування кожен клас створював колаж, потім презентував його. Подібна робота не тільки актуалізує та закріплює знання з даної теми, а ще й розвиває в учнів відповідальне ставлення до роботи у групі, вміння презентувати себе та групу, впевнено триматись на публіці;
- день розминок та релаксацій. На перервах учні та педагоги змогли відпочити – подивитись розслаблююче відео, послухати музику, виконати релаксаційні вправи;
- тренінгове бінарне заняття з вчителем слухової роботи Козел – Богуцькою К.М. «Ми йдемо у 5 клас». Метою заняття була підготовка учнів 4 класу до переходу у середню ланку школи, розвиток мовленнєвих навичок, творчих здібностей; розвиток емоційно-вольової сфери та когнітивних навичок; сприяння формуванню згуртованості класу, виховувати здатність позитивно мислити, бачити прекрасне у природі. На занятті панувала вільна, невимушена атмосфера, діти відчували себе комфортно, працювали у команді.
|